Hvem står bag Den Blå Ballon?

Hvem står bag Den Blå Ballon?

På denne side kan du læse mere om, hvem det er, der står bag Den Blå Ballon.

Hvem er Den Blå Ballon?

Vi bag Den Blå Ballon består af fire freelancere, som alle har ét fælles mål – nemlig at skabe kreativt indhold til jer. Hos Den Blå Ballon fokuserer vi på at skabe artikler, som imødekommer de tendenser og nyheder, som sker rundt omkring i verdenen. Af samme grund er flere af vores freelanceres reseachers og jagter konstant den nyeste historie. Vi ønske, at Den Blå Ballon skal være dit foretrukne nyhedssite.

Hvorfor “Den Blå Ballon”?

Set udefra kan det virke en anelse mærkværdigt, at navnet bag vores nyhedsside er “Den Blå Ballon”. Stifteren bag Den Blå Ballon fik idéen til navnet på sin første tur i en luftballon.
Følelsen af at være i en luftballon giver en helt unik frihedsfølelse og en følelse af at have overblik over hele verdenen. Det er netop det, som vi hos den Den Blå Ballon efterstræber.
Vi ønsker, at vores læsere skal få en følelse af, at vores side skal informere dem nok til at danne et overblik verdenens historier og de nyeste tendenser, som ses verdenen over.

Den Blå Ballons værdier

Hos den Den Blå Ballon har vi lavet en liste over vores værdier. Alle de ting, som vi foretager os, er valg som er taget ud fra disse værdier.
I en digital verden som konstant er i forandring, er det nemt at blive grebet af en stemning, hvorfor det er yderst vigtigt, at vi har os selv med hele vejen. Vores værdigrundlag skal sikre os, at vi forbliver os.

  • Total Gennemsigtighed
    Vi ønsker, at vores læsere skal have en reel opfattelse af, at vi ønsker dem det bedste. Derfor har vi valgt at føre en strategi, hvor der er total gennemsigtighed i alt, hvad vi gør. Om det så omfatter annoncer eller noget andet, så lægger vi ikke skjul på noget.
  • Objektivitet
    Når man driver en nyhedsside, mener vi, at det er alfa og omega, at objektivitet er i højsæde. Det nytter ikke noget, at vores egne personlige holdninger kommer til udtryk i vores artikler. Hvis vores subjektive holdning kom til udtryk, ville vores læsere blive “farvet” og ledt i en given retning og det ønsker vi bestemt ikke. Vi ønsker, at vores læsere skal tage deres eget valg.